نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خرید جورجینیو یک اشتباه بزرگ است

خرید جورجینیو یک اشتباه بزرگ است

تابستان گذشته، یوونتوس با جذب پل پوگبا و لئاندرو پاردس، سعی کرد مشکلات خود را در خط وسط کاهش دهد اما مصدومیت های متوالی مانع از این کار شد.

 

با این وجود، این بازیکن فرانسوی به دلیل آسیب دیدگی مینیسک هنوز نتوانسته کمکی به یوونتوس بکند و این در حالی است که آرژانتینی نیز چندان برای الگری مفید نبوده است.

 

بنابراین، بیانکونری ها می توانند برای تقویت خط میانی خود، به ویژه نقش رجیستا، به بازار روی آورند.

 

به گزارش اسپورت ایتالیا، غول های تورینی بار دیگر تلاش خواهند کرد تا جورجینیو هدف دیرینه خود را به خدمت بگیرند.

 

این ملی پوش ایتالیایی از زمانی که در سال 2018 به غرب لندن نقل مکان کرد، در چلسی ثابت قدم بوده است. با این حال، قرارداد فعلی او تا پایان فصل به پایان می رسد.

 

این منبع می افزاید که بارسلونا نیز در حال مبارزه برای جذب این بازیکن ایتالیایی می باشد.

 

در این فصل، این بازیکن 30 ساله در 12 بازی خود در لیگ برتر دو گل به ثمر رسانده و در 6 بازی خود در لیگ قهرمانان نیز یک گل به ثمر رسانده است.

 

خبرنگار اسپورت نوشت:

 

اگرچه ما در مورد یکی از بهترین هافبک های نسل خود صحبت می کنیم ولی بهتر است عاقلانه‌تر تصمیم بگیریم و یوونتوس باید روی بازیکنان جوان‌تر سرمایه‌گذاری کند، شاید حتی فردی از رده‌های امید خود باشگاه.

 

فابیو میرتی و نیکولو فاجولی به آرامی اما مطمئناً خود را به عنوان ستون های واقعی باشگاه تثبیت می کنند و راه را برای ظهور سایر جوانان هموار می کنند.

 

بنابراین اگر یوونتوس به یک رجیستا واقعی نیاز داشته باشد، شاید بتواند به سراغ بازیکنانی برود که بتواند برای سال ها بر روی آنها حساب کند، نه بازیکنانی با عمر مصرف یک الی دو سال...


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: